Saturday, February 25, 2012

LAST DAY MEET PRINCESS

Last day kite jumpa time valentine
Time tu saya heppy giler ble jumpe ngan awak lagi
walaupun kite jumpe sekejap je  ,
tapi saya faham kenape kite jumpe sekejap  , 
sebab awak nak study lagi n takut bapak mertua saya marah .. XD
Saya rase dah cukup la untuk menyembuhkan rase rindu saya kat awak
Lagi2 awak bagi saya cupcakes
saya tak sanggup makan cupcakes tuhh ,
tapi awak dah bagi kan . So saya makan laa :)
 thanx my princess
   
Dan time tu juga' awak cakap yang kite ni tak boleh jumpe lagi, :(
Di sebabkan papa awak slalu marah bile kite jumpe,
Muke saya jee senyum time tu
Tapi sebenarnya hati saya rase sedih,bile awak cakap cam tu,
Saya rase tak sanggup untuk nerima semua tu..
Apa salah kite sampai2 papa awk larang hubungan kite,
Apa yang salah dalam hubungan kita ?.
Saya bukan apa . Saya takot cinta awak kat saya akan berkurangan oleh cbb kita takk selalu jumpa
Sye tak sanggup untuk melepaskan awak . :(
Saya nak selalu bersama awak . Saya sentiasa nak menjaga awak . saya nak awak selalu  d dlam hati saya .
Awak laa NYAWA saya .
http://www.youtube.com/watch?v=ppk2IqA-r38

No comments:

Post a Comment